[ Ez egy automata hírlevél! Kérjük ne válaszoljon rá! ] [ This is an automated newsletter! Please do not reply to it! ]
 
 Címzett : {{1}}
Feladó: www.ntinfo.hu | ntinfo@ntinfo.hu | +3614452197
 
Tisztelt Ügyfélszolgálati vezető!
Kérem, engedjék meg, hogy a www.ntinfo.hu Oktatásszervező Iroda nevében tájékoztassuk Önöket aktuális szakmai előadásainkról:
 
Ügyfélpanaszok kezelése

Nem mindegy, hogy ügyfeleink véleményét, panaszait, hogyan kezeljük. Akár nehezen felépített piaci pozíciónkat is lerombolhatják, de ha megfelelõ módon orvosoljuk, a véleményeket akár értékteremtõ forrása is, lehet cégünknek. Ezért ajánljuk minden olyan vevõ/ügyfélszolgálati munkatársnak, aki nap, mint nap vevõkkel dolgozik, hogy felkészülten tudják kezelni a reklamációkat. Elvégre az elégedett ügyfél a legjobb reklám.

"A profi az, aki akkor is megcsinál dolgokat, amikor nincs kedve hozzá, az amatõr pedig, akkor sem csinálja meg, ha kedve van hozzá. Úgy gondolom, hogy ha az ember már csinál valamit, akkor csinálja azt, amiben igazán profi tud lenni, a profizmus pedig fejben dõl el!..." Tonk Emil

2018. január 30. | Kedd, 10:00-15:00
Lurdy Konferencia | 1097 Budapest Könyves Kálmán krt. 12-14.
 
Előadó :
Tonk Emil
 Magyar Marketing Szövetség alelnöke
 
Tematika:

Mit jelentenek a problémák és a problémás ügyfelek?
Honnan erednek a problémák, és mi a jellegzetességük?
Hogyan viszonyuljunk a problémákhoz?
Mit jelent a "körülmény"? Reklamáció vagy kifogás?
Típuskifogások intelligens fogadása és az eredményes válaszok.
Milyen típusú ellenvetésekkel találkozhatunk?
Hogyan kezeljük? Avagy az ellenvetések kezelésének "aranyszabályai".
Konfliktusok és természetük.
Hogyan válhat a vevõpanasz cégünk számára jól jövedelmezõ ajándékká?
Problémás ügyfelek típusai. Megoldások.
Hogyan tegyünk elégedetté problémás ügyfeleket?

 
Részvételi díj:
AKÁR  
15.100 Ft +ÁFA / fő / alkalom
  -tól
 
[ TOVÁBBI RÉSZLETEK ]
 
További előadásaink:
 
Tiszteletben tartva a 2008. évi XLVIII. törvény, továbbá az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényt, az Ön címe egy nyilvánosan megvásárolható, illetve elérhető marketing adatbázisban rögzített, vagy az Interneten elhelyezett, bárki számára hozzáférhető, nyilvános adatbázisból származik. Ezen címlisták céges e-mail címeket tartalmaznak, így Önt/Önöket sem mint magánszemélyt kívánjuk megkeresni!
LEIRATKOZÁSI LEHETŐSÉGEK:
Klikkeljen az alábbi linkre:
http://www.ntinfo.hu/leiratkozas.php
 
Amennyiben levelező rendszerének beállításai nem engedélyezik a közvetlen elérését a fenti linknek, akkor keresse fel a http://leiratkozas.ntinfo.hu WEB oldalt, ott a "Leiratkozás a hírlevélről" mezőben adja meg az Ön email címét: {{1}}
 
Vagy küldje el a {{1}} címet a tárgy mezőben, a leiratkozas@ntinfo.hu az email címre!
 
Köszönjük eddigi türelmét!
Üdvözlettel:
NT-info csapata